بهبود جامع - CQI360

بهبود کسب و کار - CQI360

بهبود جامع - CQI360

بهبود کسب و کار - CQI360

بهبود جامع - CQI360

This Blog Will Introduce Valuable Guide In C.Q.I, Strategy, Performance And Improve Business In Iran And The World
Hope To Improve.
Any Company In The World Can Have Free Introduce About Himself And His Product By Contact With Me
این وبلاگ قصد معرفی و آموزش نکات ارزشمند در حوزه بهبود و ارتقا کسب و کار در سازمان های ایرانی و خارجی را دارد.
باشد که تغییری حاصل شود.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شاتنا: مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس از ساخت و تامین بیش از ۵٨ میلیارد ریال از اقلام این شرکت از سوی سازندگان داخلی خبرداد.
هاشم نامور گفت: پالایشگاه بندرعباس، پارسال در راستای حمایت از توان و تولید داخل بیش از ۵٨ میلیارد ریال از اقلام و تجهیزات مورد نیاز خود را از سازندگان داخلی تامین کرد.
وی افزود: بخشی از تجهیزات و اقلام مورد نیاز پالایشگاه بندرعباس همسو با اجرای سیاستهای کشور مبنی بر حفظ منابع و صیانت از سرمایه‌های ملی و در مسیر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی سازندگان داخلی ساخته شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ادامه داد: پارسال، ٢٣٩ قلم کالا در قالب ٧١ تقاضا و در مجموع به تعداد ٢٠ هزار و ۶۴٠ کالا به ارزش ۵٨ میلیارد و ٧۶٠ میلیون ریال از اقلام مورد نیاز پالایشگاه از طریق سازندگان داخلی تامین شد.
وی تاکید کرد: در همه مراحل ساخت کالاها، کیفیت تولید و ساخت به وسیله کارشناسان و متخصصان پالایشگاه مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته است.
نامور اعلام‌ کرد: قطعات و کالاهای ساخت داخل، پارسال شامل اقلام و تجهیزات مهم صنعتی از جمله قطعات ژنراتورها، الکتروپمپها، لوازم آزمایشگاهی و برخی قطعات کاربردی در فرآیند پالایش بود.
وی افزود: با برنامه‌ریزیهای اصولی و اعمال نظارت و کنترل در خرید و حمایت از توان و تولید داخلی به منظور حمایت از سیاستهای خود اتکایی و قطع وابستگی به کشورهای خارجی که منجر به انتقال فناوری، اشتغالزایی و صرفه جویی ارزی برای کشور می‌شود اقدامهای موثر و قابل توجهی در شرکت پالایش نفت بندرعباس انجام شده است.
مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس، اقدامهای انجام شده همسو با آرمانهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی را اجرای طرحهای خلاقانه برای رفع موانع تولید و ارتقای فرآیندها، کاهش هزینه‌های تولید از طریق تکیه بر توانمندی کارشناسان پالایشگاه و سازندگان داخلی، جلوگیری از خروج ارز، انتقال و بومی‌سازی فناوریهای روز دنیا اعلام کرد.
شرکت پالایش نفت بندرعباس با ظرفیت پالایش روزانه ٣۵٠ هزار بشکه نفت خام سنگین و میعانات گازی، سومین پالایشگاه کشور پس از پالایشگاههای آبادان و اصفهان از نظر ظرفیت است و ١٨ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • amir ahmadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی