سلام
مدیران زیادی هستند که کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند ( و چه بهتر قبل از راه اندازی رجوع شود) و اکنون مشکلات زیادی گریبان گیر آنان شده است و نمیدانند چه کنند:
- کارکنان کار خود را به درستی انجام نمیدهند.
- مدیران با هم تعامل ندارند.
- نمیتوانیم مشخص کنیم چه کسی جه کار میکند و معیار ارزیابی نداریم.
- برای توسعه کسب و کار نمیدانیم جه کنیم.
- اصلا مدیر عامل باید چه کند؟
و....
بنده در زمینه بهبود مستمر در کسب و کار از طریق ابزار و مفاهیم دنیای مدیریت نوین و با کمک :
- سیستم های مدیریتی(ISO)
- مدل های تعالی(EFQM)
- استراتژی
- ارزیابی عملکرد فعالیت دارم.
و میتوانیم با کمک هم کسب و کار شما را بهبود دهیم
با تشکر.
برای کسب اطلاعات بیشتر به " خدمات مشاوره" و جهت اطلاعات تماس در " تماس با من" مراجعه بفرمایید.
- ۹۵/۰۵/۱۷